Svar

Varför valde du spanska som språkval?
svar: för att jag fick för mig att det är det mest andvänbara språket ;)

vad fick dig att börja blogga?
svar: oj, jag tror det var saga som sa typ: ååh börja blogga det är skitskoj ;) och sen började jag göra det och hon hade rätt (ibland)

vilken skola och klass går du i?
svar: jag går på sävar skola i 7an (böörjar 8an efter sommaren)

är du tsm med någon?
svar: nepp, om man inte räknar med robert och taylor :D

favorit film?
svar: men herregud... typ twilight och new moon, wallander är också bra, och massa tjejfilmer ;)

vad vill du jobba med när du blir stor?
svar: POLIS :D

vad är ditt livs pinsammaste minne?
svar: ojojoj... ehm, kan inte komma på det allra pinsammaste men Mattias skrek till mig när en killa cyklade förbi: är det han du är kär i? (inte alls) och nu måste jag plågas med att se honom typ varje dag, enligt saga så kollar han konstigt på mig också? och inte nog med det. DET ÄR VÅRA STUGGRANNAR ;(

om du ska konfirmera dig, tycker du att du är kristen?

svar: jag tycker absolut inte att jag är kristen men jag ska konfirmera mig ändå ;) på strömbäck

vad ska du göra i sommar?
svar: ikväll åker jag till kreta (kommer vara där i en vecka) sen så ska vi vimmerby (döda mig...) och sen blir det ju stugan varje dag och kompisar :)

spelar du fotboll?
svar: nejnej (sääääämst ;D)

hur länge har du fotat?

svar: jag har fotat typ ett och ett halvt år.

vad skulle du önska dej om du fick tre önskningar?
svar: första önskningen skulle nog vara att jag fick gifta mig med robert pattison eller taylor lautner ;) andra att jag skulle få massor med pengar och tredje att jag fick mer önskningar ;)


är de inte tråkigt att missa så många skolavslutningar?
svar: nja, man känner ju inte riktigt på sista skoldagen ba: ååh nu är det sommarlov, men den känslan kommer ju ;)

ska du bo kvar i sverige när du blir stor, isåfall var?
svar: om min dröm går i uppfyllelse (jag och robert gifter oss m.m ;)) så kommer jag flytta till los angeles. Annars ska jag nog bo kvar i sverige, kanske i uppsala?

hur många ggr har du vart utomlands på solsemester?
svar: jag har varit utomlands 3 ggr turkiet en gång och två på teneriffa.

vilken kändis vill du träffa?
svar: hahhaha antar att det kommit fram ganska tydligt ;) HELA TWILIGHT GÄNGET! ;)

hur många besökare har du per dag?

svar: olika, men runt 20-30 :$

favoritmat?

svar: grillat ;)

hur lång är du?

svar: kort... 158 om jag har tur :p

- tycker du om ac/dc?

svar: nja, sån musik kan va skoj ibland ;) (saga hatade dom tydligen :p)

- vad lyssnar du på för musik?
svar: all bra musik, typ sånt som går på radion ;)

- vilka är det sötaste paret du vet?
svar: typ robert och kristen (som jag verkligen hoppas är tillsammans) annars vet jag inte ;)

- hur känns det att få träffa mej i sommar?
svar: UNDETBART :D och jäkligt pinsamt :p

- tycker du hål i läppen är fint?

svar: NEJ!

vilka bloggar läser du?
svar: kenzas, fokis och maria montazami, sen läser jag vänners bloggar och lite fler.

vad är din största fobi?
svar: typ spindlar..

tränar du något?

svar: ja jag spelar innebandy på vintern, på sommaren så försöker jag jogga minst två ggr i veckan

vem är din bästa vän?

svar: typ, asså jag och saga vi är väldigt nära, likadant jag och linnea. Jag och ida åsen också även fast vi aldrig träffats. Så ja... dom tre ;)

bästa kusinen?
svar: loke eller alma ;) lutar nästan åt loke eftersom han troligtvis är normalast... men man är ju heldre med alma liksom...


ALLA ÄR SÅKLART FRÅN ALMA ;) Tänkte egentligen inte svara på dom men jag tycker bara att jag ska få yttra mig lite om detta ;p

varför är inte du ihop med gustav, istället för tibbet?
jag menar du har ju vart kär i gustav sen du föddes

svar: ehm? jaha okej? för det första, JAG ÄR INTE TSM MED THIBBET. För det andra, JAG ÄR INTE KÄR I GUSTAV OCH HAR INTE VARIT DET SENS JAG FÖDDES.. För det tredje, DU SUGER! :p


varför vill du bli polis?
jag menar du är ju så svag och allt, sen så fort de låter som ett skott kissar du på dej och skakar som en gris?
för jag jag kan lätt bli polis, jag är ju bäst

svar: tack så hemskt mycket för komplimangerna men jag undrar om du inte kommenterade det i fel frågestund? ;)

varför gråter du till new moon?
svar: för den är sorgligt! varför gråter du till den?

är du gift med robert pattison, medans du är kär i tyler
blir inte robert svartsjuk då?

svar: såklart att robert är svartsjuk men vi klarar oss igenom det här tillsammans, taylor är en underbar vän och om jag och robert skulle vara gifta så skulle jag troligtvis vara gift med taylor.

sommarlov elr jullov?
sommarlov såklart!!

påsklov elr sportlov?
sportlov, visst är det längre än påsklov? :p

kameran elr mobilen?

ehm.... ååh. typ mobilen, den är ändå viktigare ;)

mobil elr dator?

dator



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jag ska vara hemma och mysa med familjen :) själv?

2010-06-04 @ 17:43:53
URL: http://g
Postat av: Fanny

Svar: Jag ska vara hemma och mysa med familjen :) själv?

2010-06-04 @ 17:44:02
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A *

sv; åhh va kul :DDD

2010-06-04 @ 17:48:46
URL: http://feliciaz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Åååh tack så hemskt mycket :D

2010-06-04 @ 19:28:13
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: idaa

"- vilka är det sötaste paret du vet?

svar: typ robert och kristen (som jag verkligen hoppas är tillsammans) annars vet jag inte ;)"

jag å jonas då? :(



"- hur känns det att få träffa mej i sommar?

svar: UNDETBART :D och jäkligt pinsamt :p"

naaaw, jag älskar dig !<3

2010-06-07 @ 08:15:57
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0