Sista dagarna i kreta

väldigt väldigt väldigt sent!!!

femte sagen i kreta så, okej, nu skriver jag ihop dom sista dagarna så jag blir klar med det här någon gång! ;) och eftersom jag gör det så blir det nog JÄÄÄKLIGT mycke bilder och shit!
vi låg vid poolen typ dygnet runt :p och sen var vi inne i chania och där köpte jag lite kläder och smågrejs. Haha nu kom jag på att jag har grejer som folk ska få xD kanske lite sent....... vi var inte nere vid stranden nån fler gång, de va lika bra vid poolen. jag vet inte riktigt vad med jag ska skriva, DET VA HELT UNDERBART!!!!!!!!!! och jag vill tillbaka NU NU NUUU! och det va helt! och sagas familj! och alltihopa!
det går inte att beskriva! :D U N D E R B A R T!!!

Klickbara bilder så inlägget inte blir så långt för jag hatar såna ;)



bussbiljetten :p

saga var inte så leeig av sig så vi fick ta till drastiska åtgärder! ;)

fina familjen antonsson ;) muuuums

från poolen upp mot balkongen och från balkongen mot poolen ;)

jag kommer he alla sagas bilder i ett eget inlägg senare nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

NU far vi tillbaka!!!!! :D

2010-07-10 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0