ida igen ;)

kan berätta lite vad camilla gjort dom sensta dagerna ;)
har typ spelat minigolf, tråkat i husvagnen och tråkar ännu mer om jag känner henne rätt ;) snart ska hon gå och bada;) eller hon kanske badar just nu ;p sen om typ två dar ska hon till borås ;) och då vill hon att jag ska komma dit :P men de e lite svårt ;) tycker ni vet va hon gör hela tiden nu ;p heheheh

hon vet inte att jag gör de här så de blir kul för henne och läsa ;p tycker jag är riktigt snäll mot henne :) men nu ska jag inte infektera denna blogg nåmer ;) har andra bloggar å ge liv ;)

hejjsvejjs ;p


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du får en fin dag. Några roliga planer? :D

2010-07-21 @ 15:35:34
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0