....

-Hej jag heter camilla och har alla problem man kan ha
-HEEEJ CAMILLA

Mm det kan man lungt säga.... eller det kanske är normalt att sätta upp 29 twilight affischer?... ne jag förstog det :)
hahahah men matte tyckte då att det va snyggt, han kom nyss in och ba: åå jävlar va snyggt, fan milla, cooolt! (han svär också mycke :p) haha och jag måste faktiskt hålla med om att det ser lite coolt ut ;p men drygt var det! de tog typ... 2 timmar? :p  hoppas bara att jag inte her sönder dom som är ovanför sängen. jag kan va lite vild när jag sover xD nu behöver jag bara en liten och två små bilder till sen har jag täckt hela väggen :]

det kanske är omoget men det skiter väl jag i, jag är helt besatt och jag kan inte göra något åt det!

före å efter ;)

Kommentarer
Postat av: saga

hahha det blev ju snyggt! :)

2010-07-10 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0