vill inte, orkar inte, men gör de ändå

japp, egentligen orkar jag inte blogga men tydligen gör jag de ändå? ;)
min arm är väldigt läskig nu har jag upptäckt, jag satte ju på mig ett plåster tidigare idag men nu har de låsnat och nu är min arm typ helt utbucklad där jag brände mig ;)....

jag sa ju att jag skulle lägga in lite bilder från när jag baka, de blev inte direkt nå mycke bilder och nu när jag la in dom på datorn märkte jag att de blev jätte dåliga bilder, typ alla sög.
men här är dom i alla fall

muumms men kladdkaka, ni skulle ba våga klaga på att den har vårtor!

 



gissa vem de här är '' camilla är de där sånt där brunt?, sånt där som jag brukar få smaka ibland'' ''mmm.. men de tycker ju inte du om, eller ingen tycker om de de smakar skit'' ''men jag får väl smaka?'' ''mm'' ''oj fy de va inge gott, de smaka ju bajs, varför sa du inte de?'' (vi pratar om kakaoet som han är på väg att smaka på ;)




fråga inte hur jag kunde bränna mig två decimeter från axeln för jag har fan ingen aning xD

 
först gjorde de jätte ont men sen satt jag på mig de där fina plåstret och då blev allt bra igen ;)
hejdå, och godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: von Erran

sv: tack så mycke :) hehe vilket sött plåster du ;)



kram

von Erran

2010-01-17 @ 21:44:26
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: Kc

Nawwwh så söt bakform ni har!<33

Jag har också bakat tihih ^^,<33



Allt bra med dig då?<3

2010-01-18 @ 03:28:07
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0