Stäääda

Nu har jag städat på mitt rum så nu är de helt kliniskt ;)
Men min garderob skulle behöva en liten makover ;) hehehh :p
Jag har egentligen inget att skriva nu annat än att vi har träning strax så jag måste göra mig iordning här kommer 3 bilder eller egentligen är de ju 6 bilder menmen xD

så här går de om de är fem dagar sen man dammsugade mitt rum ;) fan för baloo och musse säger jag bara, varför måste dom va och smutsa ner mitt rum?! :p



(märkte nu att jag borde ha gjort före bilden före och efter bilden efter och gjort bilderna större för nu blev dom ju helt cp)



Lite mer städat blev de väl ändå? ;) men asså bilderna suger verkligen för jag måste förstora dom jätte mycke nu och då blir dom skit oskarpa, men man lär sig ju av sina misstag ;)



hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: A L M A<3<3

haru sett dödsängeln?

2010-01-22 @ 20:19:47
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: ja det va den :D



ah okejokej :)

2010-01-22 @ 20:33:38
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0