SNÖ

gud vad de har kommit snö!! flera mil!! xD
de är säkert två meter snö enligt mig ;)
nu är de alltså 2010 :) hoppas att de blir ett bättre år än 2009 ;)
hoppas alla får ett lika bra 2010 som jag tänker ha ;P

nyårsafton var rolig, vi lekte lekar och gjorde lite andra roliga saker, jonas skulle egentligen gifta sig med joel och vi skulle filma de men alla skratta så mycke så de gick inte :( då blev typ jonas jätte lessen ;) jag ska lägga in massor av bilder sen, jag orkar inte gå upp och hämta sladden nu ;)

okej jag ska sumera (haha xD jag vet inte vad de är men jag gissar att de är de jag tror att de är ;P) nyårsafton här med lite pluss och minus ;)

+ mycke skratt och skoj, goood mat, vi hade raketer och smällare, alma va inte helt crazy (annars är hon alltid de xD), jonas förstörde inte allt.

- inga andra människor hade raketer så de gick inte att fota nå bra :(, högljutt (xD) allla pratar i mun på varandra så man får ju hövveproblem ;), jag är älst av barnen så jag måste alltid ta störst ansvar och blablabla ;)

= precis likadan nyårsafton som alla andra år ;)

nu ska jag gå ut och skotta för annars lär man inte komma ut genom dörren imorgon ;) jag ska verkligen bli bättre på skriva! hejdå♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0