skriiidskooor.....

... äger ju!! :D de är ju super kul! och jag är jätte stolt för jag kan åka bakåt och bromsa så där coolt som bara proffs kan ;D för jag papap och Mattias va nyss och åkte och då märkte jag de ;) Fast man kan få lite ont överallt när man åker..

Angående hahahh xD jag låter typ som en jobbig människa som kan svåra ord xD i alla fall, angående den där läxan som jag skrev om i förra inlägget, de är så här att jag ska ju bli polis, och då måste man ju ha lite namnminne ;) så då har linna skrivit en liten fin berättelse till mig om typ ett mord i täfteå med tre misstänkta och lite sånt där annat skoj ;) och då ska jag komma ihåg alla dom namnen och sen ska linnea förhöra mig på dom imorgon ;) heheh knäppt va? xD

oj nu blev dom feliga men jag orkar inte ändra de ;) en och en halv sida :P


hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0