plugg

hejhej, nu sitter jag här och känner mig tjock ;) har typ ätit en halv halv halv halv kladdkaka ;)
inte bra alls alltså :P

Extremt tråkigt inlägg!
Skolan idag va en sån där dag som man bara vill slippa! få fortsätta och sova och sen vakna upp av att de är jätte ljust i rummet och sen tittar man ut och de är sol och härligt, sen hoppar man i bikinin och åker till stugan!! Men näe, jag vaknade av min enormt dryga väckarklocka, tittade ut och de va grått och kallt, sen kom jag till skolan hade först spanska (bläää!) sen matte med moster (bläää!) sen hade vi biologi och då skulle vi dissekera, jag va helt säker på att vi skulle dissekera en groda och då skulle jag ha vägrat men där hade jag fel och de är jag glad över. vi skulle dissekera fiskar istället! :D tuur asså :P jag typ tycker de är roligt att pilla i fiskar och så för de påminner om stugan när man rensar fiskar ;) (halvskoj) sen vart de lunch (äcklig) efter de hade vi slöjd, ska brodera men de tar typ hundra år så jag vill inte (fy fan för slöjd säger jag bara) sen engelska och svenska (bläbläblä!!!) och nu ska jag plugga (uussssssccchh!)
Det blev ett väldigt dystert och tråkigt inlägg här ;) men jag känner att jag måste få skriva av mig! Lägger in bilderna som jag tagit på Linnea ikväll, men här kommer två andra bilder ;)

Före

Efter

haha xD hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Ida <3

Haha Asså du e ju rolig <3<3

2010-01-19 @ 16:27:03
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack för din röst! :)

2010-01-19 @ 16:27:46
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: kc

USCH!

Sånt fick vi också göra :(

Luktade inte spiciellt gott...



Svar: Dte var jätte kul!

Säg till när du har lagt till mig ^^,<33

2010-01-19 @ 18:34:51
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0