Min stora feta grekiska semester!



den filmen har vi nyss sett å jag tycker den va bra :)
hahah jag kan inte sluta skratta åt de jag länkade i förra inlägget!! xD
jag ligger här i sängen och skrattar xD visst håller ni med om att erik är väldigt sprallig? ;) tove med för den delen (ibland)

imorgon ska vi fara och hämta skoter i ratu!! :D:D:D de ska bli super skoj!! saga ska också följa med :)
men nu hade jag tänkt sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon!
men först hade jag tänkt säga en sak! K O M M E N T E R A   M E R   F Ö R  F A S E N!!!!! alla som läser min blogg ska kommentera! de blir mycke roligare att skriva då också! ni behöver inte kommentera något vettigt, skriv ba hej eller något ;)
tack för mig! godnatt♥

Kommentarer
Postat av: ida !!!<3

så du tycker inte jag komenterar ?!?!?!?! jag har för fan komenterat med HELA eriks låttext för fan!!!

2010-01-04 @ 23:45:20
Postat av: A L M A<3<3

hejsan på dejsan

2010-01-05 @ 09:28:35
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: emmmmaaaa n

heeej camilla:]

2010-01-09 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0