Leeedig

heej.
idag är ju jag ledig :D eller, hela sävar skola är lediga ;) förutom typ småbarna, 6års-3an ;) så de är ju skit skönt :) har just bakat chokladbollar till Jonas kalas, han fyller ju år den 3 februari, då fyller han 4 herregud vad tiden går fort! xD Nu är de typ värsta snöstormen ute, eller de snöar inte men de blåser jätte mycke snö så jag tror jag ska hjälpa mamma och pappa lite med att skotta så dom kan köra in bilen sen ;) så inte hela huset har snöat över ;)

Sen ska jag renskriva en engelskagrej och se om jag har något mer jag behöver plugga på, annars ska jag gå ut och gå med baloo i snöstormen ;) får klä mig som en iglo :P
ha de bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0