Jag har kommit på en sak...

..att om man uppdaterar mycket så blir inte inläggen så långa, de är ju bra, men en dålig sak är att min fantasi suger så jag kommer aldrig på någon rubrik ;)

De va inte så jätte kallt ute men de gjorde ont när de va motvind, kände typ som att de flög spikar i ansiktet...
Baloo blev i alla fall jätte glad av att få gå ut och sprang typ runt som värsta galningen, för han verkar de inte spela någon roll vad de är för väder ;)

Jag har nyss bakat, havreflarn, och den här gången blev dom inte helmisslyckade och jag brände mig inte ;) ett litet pluss till mig alltså ;p
Nu har jag ont i nacken för jag har suttit vid datorn så mycket :P Men ikväll blir de att göra annat, då är de innebandyträning :)
och sen imorgon är de skola som vanligt, har varit väldigt skönt att få vara ledig :)
hejdå♥

lägger in lite bilder från idag nu kanske? :)

 Haha xD var bara tvungen att visa den här bilden ;) abba, grekisk musik och uttjatade, kan de bli bättre? xD


usch man vill inte gå ut! man vill sitta inne och mysa istället! (rätt så obra bild)


först

sen

sist

hahah xD asså nu lägger jag bara ut fula bilder och dom är tråkiga :(


Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

Sv; ja okej, åh vad härligt det hade jag behövt idag kan jag säga riiktigt trött. men men :) sådana dagar fdinns ju ibland...

händer ikväll då ?

2010-01-27 @ 16:59:46
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: sagha

Okej:)

2010-01-27 @ 17:01:42
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0