22 januari

tjohej, slutade skolan för ungefär en timma sedan. Rätt så odryg dag idag :) Men de kanske beror på att de är fredag och vi slutar fem över två? :)
Nu ska jag städa lite och plugga. På torsdag eller fredag ska vi hålla tal på so:n sp jag måste skriva de och sen ska jag läsa lite historia. Fyyyyy! jag tycker historia är så himla oviktigt! Man har ju typ ingen nytta av de senare i livet heller!

Jag har just fått en söt liten sommarklänning från tradera :) Heheh jag fick den i stället för systemkameran ;) Men nu ska jag göra något vettigare än att bara sitta här och få ont i ögonen ;)! hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe, ja det kan jag...^^ kan gå på tårna så där. dock inte så många steg, har bara hållt på med balett i ett halvår men jag har 15 år av konståkning i bakgrunden så jag lär mig fortare än alla andra. :)

2010-01-22 @ 17:25:10
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: nea

visa en bild på klänningen :)

2010-01-22 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0