21 januari

Hejhej, vem tror ni de va som inte fick en systemkamera igår? -jaag :(
jag tjatade och tjatade och jag höll till och med värsta föredraget! Men näe. De ända dom sa va : du har fått en kamera, en mobil och en dator inom sju månader och i sommar ska du få fara till kreta. och sen sa dom bara nej, nej, nej :(
så jag hade ingen lust att skriva på bloggen igår kväll. Låg och surade i sängen istället ;)

Ikväll ska jag vara barnvakt ;( ska ta 150 kronor i timmen ;) Hahah jag är en riktigt smart människa tycker jag.
Jag lovar att lägga in bilderna på Linnea ikväll, men de sa jag ju för typ tre dagar sen, men de är för att de har varit så mycke strul med min kära dator ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar sen lägger jag in bilderna! hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0