skoter!

 
de är ju som en aning skillnad på dom här skotrarna, den gula åkte jag på idag och den gamla är våran trasiga, så om nån vet hur man kan få den andra cylindern att funka får ju gärna komma och laga den ;)

hejhej, idag har de varit en super bra dag :) började nio och slutade 12 :D ganska chill ;) Det var extremt skoj att åka skoter med janne asså! han körde så fort så de kändes som att man skulle flyga av skotern in i skogen xD

de enda som inte va så där jätte bra var att det var så kallt, att maten läckt ut i min väska och att man inte fick åka på själva skotern så mycket. men vi hade en jätte stor släde, vi satt säkert 10 stycken på den :P men de har varit en väldigt ojobbig dag idag.
och den toppar jag med lite one tree hill ;) tre avsnitt.. SAGA! DE ÄR DITT FEL! DU SKULLE INTE HA SAGT ATT DE GICK ATT SE PÅ INTERNET!!


Nu ska jag försöka plugga lite, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0