Godmorgon!


haha min kära bror

Hejhej. Jag sovde hos Jonas inatt för att han inte ville sova själv, och eftersom jag gjorde det så har jag inte sovit så jätte bra, hård och liten säng och en bror som vaknar 7 ;)

Jag har inte berättat det men igår så började jag packa till kreta.... När jag var med saga så ville jag se om allt jag skulle ta med mig rymdes, och det gjorde det ;) Det är ju trots allt bara 109 dagar kvar tills vi åker!! :D


Idag är det ju alla hjärtansdag, egentligen en helt vanlig dag engligt mig.
Jag ska bara plugga och slappa idag i alla fall, fota köket ska jag också göra. Och sen kanske riva lite grann? :D Aja, nu ska jag lägga in bilderna på datorn så det lär komma bilder sen, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: ida

haha! jag ser inte skillnad på mattias och jonas. och de känns sjukt!! typ 8 års skillnad eller vad det är? :O

2010-02-23 @ 19:29:50
URL: http://iidalarsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0