Förlåt

hejhej, förlåt att jag inte skrivit något idag men jag har bara inte orkat :]
Idag har det varit skola såklart, slutade redan halv 1 idag :) Efter skolan var de tänkt att jag skulle plugga men så blev det inte, man har ju en så vimsig kompis som har nyckeln i andra jackan så hon kunde inte komma in, så då kom hon till mig istället :) Vi pluggade lite och sen flamsade vi såklart ;)


IMORGON ÄR VI LEDIGA! :D
Ska fara och kolla på stjärnor och typ rymden :)
Antingen ska jag sova bort hela dagen eller så ska jag hitta på något, vi får se hur det blir ;)

Nu hade jag tänkt lägga in en bild för att inlägget inte ska va lika tråkigt

Fast nu går inte det så då får det vara ett tråkigt inlägg då :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0