Flumdag!

hejhej, idag har det varit en riktigt flumdag! xD jag har varit trött och de va alldra värst på so:n jag kunde inte ens stava och skev bokstäver fel och jag va helt koko! :P har tre filmer som jag skulle vilja lägga ut men de går ju inte för jag vet inte hur man gör så jag kanske ska se om jag kan komma på vad jag har för lösenord på min gamla blogg för där går det ju att lägga in, men om jag gör det höt jag av mig ;)

Nu är det läskiga ikea människor här som kommer med köket så jag vågar inte gå ut, men ena låter som att han är snygg så man kanske måste gå och kolla ;)

här kommer i alla fall 3 flumbilder från skolan som jag tagit med mobilen ;)


de här var på so:n, skulle skriva armén tänkte inte på hur jag gjorde e:et men n et blev så eftersom saga skulle fånga ögonblicket så hon stötte till mig ;)

det här är då min nuvarande bakgrundsbild på mobilen?

och det där är då sagas och linneas vantar, samma storlekar men man skulle kunna tro att linneas är xxs och sagas är xl, haha :P linnea får inte igenom stickorna och saga tappar sina ;)

heheh hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0