damp!!

blogg.se dampar hur mycket som helst?! jag fattar inte vad det är för himla fel? :O Man har inte kunnat logga in och sen går de inte att kommentera första inlägget på min blogg? Vafan?

Kom hem från matchen för typ 40 minuter sedan. Malin och Johanna var skit duktig på dömma tycker jag! Jag tyckte så himla synd om dom innan matchen, dom höll nästan på börja gråta och jag trodde dom skulle svimma. Stackarna, men dom hade inget att vara nervösa över för dom var super bra! :)

Jag vet inte riktigt vad de blev i matchen :P Han i sekretaraten gav typ damerna ett extra mål och sen körde dom massa straffar och massa annat ;) men jag tror att damerna vann. Men dom va typ lika bra
Nu måste jag verkligen plugga, har spanskaredovisning imorgon och jag kan typ inget ;( hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0