bildis bombis

Bilder från kalaset



de två glada födelsedagsbarnen, elmer och vilma


(dålig bild, skyll på pappa) Alla barnen


Tårtorna ;)



hahah inledningsnummret ;)


hahah jag håller på skratt ihjäl mig åt den här bilden! xD titta vilma!!!


och sist men inte minst gitarrlirarna ;)
(dom tre sista var tagna va pappa)




Mina supersöta saker jag fick av Ida åsén i alla hjärtansdag present
(ida du kommer få de du ska få av mig sen när du fyller år för då skickar jag de och dina presenter tsm istället ♥)



jag fick jätte söt choklad :D




fast den hade gått sönder i brandbilen eller vad det nu heter xD men de gör inget, den va lika god ändå ;)





Heheh sen tvingade saga mig att lägga ut den här bilden

hahah halva håret är lockat, jag äter cholkad och ser allmänt drogad ut ;)

Saga- asså jag måste köpa kläder, jag har typ bara svarta.
Jag- jag vet men man har typ bara svarta kläder.
saga tittar på min packade väska =

saga- camilla du har inte packat en enda svart grej.

HAHAHAH xD så jävla dålig humor! :P hade packat ett par svarta shorts och ett par svarta trosor och en svart bh ;) sen va allt annat någon annan färg ;)


Det blev jäkligt många bilder känns det som ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en underbar alla hjärtans dag! :)

2010-02-14 @ 12:48:43
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-02-16 @ 12:46:06
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0