4 januari


snälla kan de inte vara vår snart?!

Hej, kan någon gissa vad jag gör nu? ;) ser one tree hill såklart :D Egentligen borde jag plugga nu men jag känner inte för att göra de så jag skiter i det ;)

Torsdagar är typ den drygaste dagen på skolan :( Men idag har de inte varit så drygt ändå. Men jag blir så himla sur på bilden för jag vet typ inte vad jag ska göra! men nu har jag typ kommit på det. Men jag tror inte att de kommer bli så bra.

Ikväll ska jag och Saga och kanske Linnea fara och titta på en match som Malin och Johanna ska döma, så alla som vill se två kungdomare kan ju fara till gympan klockan 6 :)
Nu tror jag att jag ska försöka plugga litegran, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0