minnen


hahahha tack! ;) Eftersom jag inte har något annat för mig så lägger jag ut mer bilder och skriver lite minnen till bilderna ;)


mamma, pappa, mattias och jag. Loke, stefan, marielle och alma ;) Mamma och pappa, marielle och stefan gifte sig i svenska kyrkan i teniriffa 2001, nån dag före/efter nyår typ.

efter bröllopet på hotellet, guud va jag minns det ;) alla vuxna satt och åt och jag och elmer pysslade ;p

FEEEEELIX!!!!!! eller vad han nu hette xD hahaha guuuud! vi gick på samma dagis och vi va typ tsm men sen flyttade han någonstans ;)

smulan ♥



bonny ♥



hahah luciatåg i sexårs typ, sjukt att jag kände igen alla xD


hahha loke, jag, mattias och alma

haha flintis

de gäller att börja i tid.... hahah, och jag tror jag skippar att säga vem de är... xD

jag hade tydligen blå ögon när jag var mini? :p

normalt? jorå om man heter camilla andersson så är det absolut det

okej nu orkar jag inge mer ;) nu ska jag baka, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: saga

hahah så söt!!! :D

2010-12-20 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0