Uppesittarkväll

Varför lyckas man aldrig vinna på bingolotto?! :p Höll fan på vinna en resa till Kina ju! ;) Sen har Mattias typ äldat upp huset också, de är 27 grader inne....

pappa- Jonas om du inte äter upp maten nu så spelar jag inte spel med dig.
Jonas- meeeeeeeeeen, JAG ÄR INTE HUNGRIG!
pappa- nehe, då går jag väl och spelar xbox med Mattias och sen sätter jag mig och pratar Justin Beaver med Camilla.
jag- BIIIIIEBER
pappa- bäverskalle

ja... en helt normal konversation hemma hos mig... ;)

Kommentarer
Postat av: Simon

Cmilla jag har inte kört bingolotto på ett tag men en gång har jag varit så här |--| att vinna en splitterny volvo för det var dom första fyra siffrorna och jag hade alla men någoannan han före

2010-12-25 @ 18:23:43
URL: http://paulsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0