dö SO döööööööööööö

VARNING FÖR DAMPUTBROTT....


åååååh gud vad jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!
först pluggar jag so i typ en och en halv timma då jag egentligen ska göra svenska, sen har vi haft so i typ en timma och då pluggar jag också, sen stannar jag kvar efter skolan till fem och pluggar, sen far jag hem, och nu har jag pluggat typ 2 timmar, och de tar fan aldrig slut?!?!?!?! och sen går de inte att hitta den faktan jag behöver heller!! har hållt på nu i 7 timmar men de är ändå helt kasst, jag orkar inte bry mig nå mer nu. ÅÅÅÅH FYFAN ASSÅ! Nu ska jag sätta på en film, annars finns det nog en risk att det här slutar riktigt illa!

Just nu känner jag mig bara så här.... heheh :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0