andra advent

man märker verkligen att jag inte gjort någonting idag, har liksom fortfarande pyjamasen på mig... :p Sen märker man att jag har väldigt tråkigt också. Sitter och smsar med mig själv... just nu äre justin och chaz som smsar, för fem min sen var det robert och kristen... Snälla jag är seriöst sjuk i huvudet, kan nån hjälpa mig till psyket?
yoo man
hey bro
wazzup?
nm, u?
just chillin with ryan, wanna come?
yeah sure
cool
fuck, some fans just killed me
ooh, not good, you need some help?
yepp, can ju call kenny?
okeeeey...
no im fine now, sam saved me
sam?
my dog, you know, the white-brown papillon (who looks a little bit like camillas granmas dead dog)
okey, good, so youre on youre way now?
yes, just stole the limo

psyket here i come!

Kommentarer
Postat av: saga

ska jag följa dig?

2010-12-05 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0