solnedgång

Linnea for hem för typ snart en timma sen, vi hittade typ inte på något att göra. eller vi hade typ värsta boxningsmatchen och så ägde jag ut henne på armhävningar (hon klarade typ inte ens 3 och jag gjorde 20 xD) sen skulle vi spela gh (usch känner mig som en kille xD) men vi va för otekniska för å kunna fixa de (ingen killkänsla längre)

jag har typ fotat solnedgången varje kväll vi varit i stugan så nu har jag redigerat lite såna bilder. fast jag har inte redigerat seriöst jag har överdrivit ganska mycket ;) men jag tycker ba att bilderna blev så himla härliga och nu hade jag tänkt lägga ut några ;)


redigerad
oredigerad



redigerad
oredigerad



redigerad
oredigerad



redigerad
oredigerad

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Riktgit fina bilder! :)



Kramar Rebecka

2010-08-15 @ 11:05:47
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0