smuggling på g

hahha jaa ;) jag har smugglat hem luftpistolen från stugan och då hade jag tänkt smuggla ut den i garaget och skjuta lite där nu :p mamma och pappa ser film så dom borde ju inte höra något xD men vi har typ bara 30 skott kvar så jag kan ju inte skjuta särskilt mycket ;) när jag skjutit upp dom ska jag se o.c  :D

Fast först ska jag se vad jag har för bilder från idag (...typ inga alls) och så lägger jag ut några av dom :)


nån å vid nån stans ;)


enn huggorm :s sämst bild jag vet, men om jag skulle ha hett bort gräset framför så skulle den antagligen ätit upp mig eller sprungit iväg (jag pratar fortfarande om ormen xD)


ehe :D  gissa vilket som är mitt!                                              ..............?


min fobi ;) broar xD om det är lääääskiga hängbroar över ett 30000 meter högt stup eller en sten betong bro med typ vajerstångar och ehm tegelväggar över ett litet dike spelar ingen roll det är lika läskigt ;p

Kommentarer
Postat av: Cajsa

god morgon! allt bra?

2010-08-08 @ 11:51:20
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0