Första dagen

och jag är redan död, klagar extremt mycke på allt :p heheh min och andres konversasisation (blind så jag ser inte ens va de står så då kan jag inte ens försöka stavar rätt ;D)

Dildo in pine action säger:
kul med skola? C;
Camilla säger:
ne jag har fan bara kuklärare!!!!! jag tar seriöst livet av mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dildo in pine action säger:
ojdå ;P
Camilla säger:
men ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dildo in pine action säger:
själv fick man veta om 2 prov och en redovisning ..o.o
Camilla säger:
mhm själv så snackade christer om nåt jävla kukarbeten som jag inte fattade ett skit av jag orkade inte ens lyssna!!!! jag sattt och räknade till 100 15 gånger istället......
cdxcfghjklöä'
fghjklöä'
gfhjklöä
DAAAAAAAAAAAAAAAAMP!
mm sen hade man lillian!
Dildo in pine action säger:
hahah lol
vad var det?
säg inte att det var en redovisnig,,,..,.,.,.,.,
Camilla säger:
och nu ska jag tydligen ha utvecklingssamtal med christer
och sen kommer jag ha surkärringen i hk
och sen slutar jag 3 varje dag
Dildo in pine action säger:
fan vad gött c;
Camilla säger:
och jag saknar örjan och gunnel!!!
Dildo in pine action säger:
samma för alla 8 or C;
Camilla säger:
och nu kommer jag inte ens ha örjan i idrott
Dildo in pine action säger:
lol
Camilla säger:
snälla döda mig! jag vågar inte ta självmord!!!
Dildo in pine action säger:
hahah



hahahah..... så lyckad var min första dag i åttan :D hoppas ni hade de lite bättre..... Efter skolan så va jag med saga, vi kollade på one tree hill och jag är döööööööööööööö käääääär i jamie, seriöst! finns ingen sötare! :d


Kommentarer
Postat av: clara

Vad bra!:)

Kram:)

2010-08-23 @ 17:15:28
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: Josse

jadå,sj? :D

2010-08-23 @ 17:33:50
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: saga

jamie är skiiit söt! men han var inte så lik sej på den där bilden men fortfarande söt ;)

2010-08-23 @ 17:53:02
Postat av: Simon

Med surkärringen i HK menar du Eva då? hon är världens sämsta hon gav min brorsa ett IG på en lektion för han glömt att tvätta ur trasan. Så det är någon mer än jag som längtar tillbaka till 6:an. Min fösta dag var långsam. ;-P

2010-08-28 @ 19:40:49
URL: http://paulsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0