bloggtorka


linnea är lite små stolt över sina muskler...

jag har ingen lust att skriva sen har jag inget att skriva om heller, och så sitter jag typ aldrig vid datorn(heheh? inte riktigt sant :p) men jag ska ändå försöka skriva en gång per dag ;)

igår var jag med saga och hennes syster i stan på invigningen av botniabanan, kungen å tommy körberg å han i playa del sol typ mikael tornving och tove och massa va där. sen på kvällen for jag hem till saga och vi såg på dansfeber och någon film som typ hette forrest gump :)

idag ska jag baka chokladbollar och göra massa läxor :/ och de regnar bajsmycke så man blir bara deppig ;) men de kan lite one tree hill fixa! hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0