Alma


sötast eller vad?!

Hejhej, alma har nyss farit hem och vi har knäppat oss som vanligt. Den här gången lekte vi Justin bieber och Christian beadles? ;o typ klädde oss och fixade håret som dom sen stog vi på gården och typ dansade, sjöng, åkte skatebort och spelade basket å vi va hur flumiga som helst. Vi har filmat alltihopa och jag ska klippa ihop det och alma ska typ lägga ut de på sin blogg xD Stackars den som ser de!

Vi har varit och badat i ån och de är bara å inse att jag är världens fjolla, jag vågade inte hoppa från slänggungan... :s Nu ska jag gå på toa, håller seriöst på kissa på mig, typ i 3 timmar har jag klagat på att jag är kissnödig xD sen ska jag svara på kommentarer och se o.c ♥

Kommentarer
Postat av: PAM :)

sv: okej ska snart ut typ :)

2010-08-17 @ 17:39:00
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0