Stan! :D

hejhej, idag har ju jag och mamma varit i stan :D köpte faktiskt ganska mycket känns det som, sen köpte vi även lite grejer till vårat nya kök som faktiskt snart är klart. Allt jag köpte idag var typ på rea, jag älskar rea! ;) då kan man ju köpa så mycket mer än i vanliga fall ;)


köpte två böcker på myrorna som förhoppningsvis är bra ;) 15 kr st



konstig bild? HM 19.50 kostat 149 ;D


dålig bild :p hm 50 kr kostat 99 kr


bikini kappahl 9.50 ;D ganska så sjukt billigt kostade 129 innan


SKOOOOR :D seriöst finns det nåt bättre än skor? :D skopunkten 99 kr, kostade 199 innan


tights från kappahl, typ 49.50 de va de ända som inte va rea på ;)

Ikväll ska jag sova hos Saga :D kommer antagligen bli ganska flumm, två trötta knäppisar kan garanterat inte sluta bra! :P men innan jag far till henne så ska vi äta GRILLAT :D

Nu hade jag tänkt visa lite bättre bilder på mina ''tattueringar'' som linnea har gjort. på tal om linnea, jag skrämde skiten ur henne på stan ;)


den tycker jag blev skit cool! och den blev ännu coolare efter att jag duschat och färgerna inte va lika starka ;)


ja jag låter bilden tala för sig själv, den gick som tur var väldigt lätt att duscha bort ;) sen ''tog'' hon ju även ''hål'' i min navel ;)


och den proffsligaste, hon fyllde även i blommorna så den blev så här


märkte att man ändå inte såg så bra..

aja nu ska jag göra sallad! hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

vilka kap! speciellt det rosa linnet:D



svar: han hälsar nog tack:) haha

2010-04-24 @ 17:52:08
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0