PÅSKLOV! :D

Det märkts verkligen att jag inte har bloggat, statistiken bara sjunker och sjunker :(  Jag har väl kanske inte så bra andledning till varför jag inte har bloggat, för lite tid, trött och massor med plugg!
Jag tror nästan att jag skulle kunna somna om jag gick och la mig nu.. Trodde typ jag skulle somna idag på skolan asså! Och det blir ju inte bättre av att man har ont i huvudet.

MEN NU SKA VI SE DET POSSITIVT! Det är påsklov!! :D så jävla kung! Taggar ju verkligen helgen *hömh*! vi ska till min ex-killklasskompisfamiljs stuga, men nu ska vi som sagt var tänka possitivt, dom har skoter ;) Aja nu ska jag sätta på en film, bloggar mera imorgon, hejdå♥

eftersom jag har så många söta bilder på dom här söta filurerna så får det bli en bild på dom två sålda valparna, leo och madonna. och så att inte elvis ska känna sig dissad så lägger jag ut en bild på honom också ;)




Kommentarer
Postat av: bea

jaa:) jodå allt är bra här, Hur är det självdå?



ny design? - jätte fin!:D

kram

2010-04-02 @ 00:19:43
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:)

2010-04-02 @ 11:20:57
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0