.



Har du:
Någon som förstår dig? tror jag då
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? mm tyvärr ganska många
Vem kramade dig senast? linnea
Vem pussade dig senast? Jonas
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma

Vem var hemma hos dig senast? linnea
Vem var du hemma hos senast? mormor
Har du några kärleksproblem? ne
Har du pratat med någon idag? ja?

Har du gråtit idag? ne
Har du skrattat idag? hah ja

Jag:
Är singel? ja..

Svär ofta? typ alltid
Sjunger i duschen? nja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? typ :p
Skrattar åt dina egna skämt? hahaha ja
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske, om det blev bra ;)

Har du:
piercingar? öronen räknas kanske inte?
Syskon? ja
Jobb? nej, men jag skulle gärna ha det ;)
För många vänner? absolut inte
Rymt hemifrån? mm
Färgat håret? jao
Bra självförtroende? nej!
Sagt "jag älskar dig" till någon? vem har inte de?
Varit kär? mm
Gjort något olagligt? ja, men inge farligt, det är ju typ olagligt att cykla utan hjälm? :p
Somnat i skolan? Haha typ
Brutit ett ben? nej

Tappat bort mig i min hemstad? hahaha, ne
Sett en fallande stjärna och önskat? ja (det verkar inte ha funka så bra?)

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? japp

Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ao
Sovit en hel dag? typ
Somnat gråtande? jadå
Blivit generad inför folk? haha ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jao
Ätit musslor? ne det hoppas jag att jag inte gjort! xD
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Färgat ditt hår svart? näe


Vad: 
Längtar du till mest just nu? sommaren!

Ska du göra i helgen? kompisar och stan :D
Har du för kläder på dig? kofta, linne och byxor
Gjorde du igår? skola, plugga, sova typ?
Ska du göra i sommar? massooor!
Åt du senast? midda
Har du för mobil? Sony Ericsson
Vad köpte du senast? typ godis
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit, ringt polisen och sagt att jag hittat ett lik och sen skulle jag kolla om den levde? xD


Vem/vilka:
Slog du senast? matte

Fick du sms från senast? orkar inte kolla :P
Skulle du kunna göra allt för? typ nåra
Kan du lita på mest? typ mamma, pappa, saga, linnea å ida åsen ♥
Vet mest om dig? mamma å ida åsna
Sov du tillsammans med senast? typ alma

Allmänt:
Har du pussat en groda? ja :P

Kan du hjula? ibland :P
Biter du på naglarna? om dom går av ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa mera pengar :D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nja (jag har typ glömt vare är? xD)
Har du sjungit inför publik? nejnejnej, skulle aldrig ens tänka tanken! kan int sjunga och sen har jag scenskräck!
Är du hungrig? på godis ;)
Är du blyg? beror på vem som är med mig ;)



Kommentarer
Postat av: ida :)

ja gillar mitt efternamn ;);) <33

2010-04-23 @ 20:56:36
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0