dålig uppdatering

Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering nu men man har ju faktiskt ett liv också ;)
I helgen har jag haft trevligt med mina kompisar, jag sov ju hos saga från lördag till söndag, och ja det gick väl som väntat xD kortkrig klockan 8 = trötta...

På söndagen var jag med linnea vi spelade in wallander. Och hon var väldigt bra på att misshandla saker då asså! hon pajade min säng så jag fick spika ihop den igen och sen kastade hon min mobil i asfalten för att hon sa att det fanns en myra på den men det är verkligen inte möjligt för mobilen har inte ens varit i närheten av marken + att det inte finns myror än!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag fortsätta läsa min kära bok ;)



hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo det är helt okej. trött som fan bara..XD

göres? :)

2010-04-26 @ 18:47:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0