Bilderna

här kommer bilder från ramsele


passade på att fota hundarna lite på isen eftersom man ändå inte fick nå fisk ;)

ååh jag vill ha bonny tillbaka ♥









det var den skotern som va skit lättkörd(den krockade vi inte med)

det var den här vi krockade med ;)



hahah jonas är faktiskt ganska söt ibland :)

men nu är han lite bedrövad för han har vattkopper ;)

jag tycker faktiskt den är rätt så charmig :P


jag har mer bilder också men det är mer typ macrobilder och sånt så dom kommer droppa in här nu lite ibland ;) klockan 8 ska jag till saga, det gäller att man behåller gamla traditioner för det har faktiskt blivit en tradition att jag far till saga och ser varje wallander som nyss kommit ut ;) aja hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: clara

samma, vilken söt hund:D

2010-04-04 @ 19:40:59
URL: http://claraandersonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0