21 km

hejhej, nu sitter jag här och äter lunch och har ont i princip i hela kroppen, men det kanske inte är så konstigt eftersom att jag gått 2 mil och 1 km! Det tog ca 3 timmar... så nu har jag skavsår, ont i tårna, ont i skulderbladen(?) ont i höfterna, i fötterna (eftersom jag gick barfota för att jag hade så ont i tårna och skavsårna ;p)mellan revbenen, och i öronen xD Jag gick till ytterboda och tillbaka och eftersom jag tog omvägar så blev det 21 km istället för 18... ska nog typ aldrig göra om det ;)

Klockan 3 kommer malin och johanna och hämtar mig för då ska vi vara sargvakter :D vi kommer till och med vara med på tv! klå den du! 

eftersom att jag inte lagt in bilderna som jag tog nu när jag var ute och gick så får det bli en annan bild

Jag vill lära mig att spela basket! men eftersom jag är så dålig så vågar jag inte börja :p

Kommentarer
Postat av: clara

åhh tack så mycket sötis:D

2010-04-05 @ 20:02:12
URL: http://claraandersonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0