släktkalas





alla människor for hem för ett litet tag sedan, jag vet inte ens vad mattias fick av dom? xD
de va i alla fall jätte god tårta ;)
förutom geléhallonen, men dom blev bara så bra på bild ;) xD

vi körde kurragömma och jag och alma va hur smarta som hellst ;)
vi bestämde att jag skulle va och sen även om jag såg någon annan först skulle jag dunka vilma :P
så tillsist blev hon och då sprang jag och alma iväg, men vi sprang inte till kina xD
vi sprang bara några kvarter bort och sen va vi där, sen kom vi tillbaka efter typ 20 minuter, och då hade dom typ stått och skrikit att vi ska komma tillbaka :P aja inte så intressant direkt.


Jag är med i veckans blogg häääär :D
rösta gärna på mig då blir jag jätte glad! :D (jag är nummer 2)

och sen vore de inte helt fel om ni la till mig på bloglovin :D då kan ni klicka här, häär eller här ;D
den som lägger till mig lägger jag till :)


Kommentarer
Postat av: A L M A

jag röstar på din om du röstar på min här: http://popkungen.blogg.se/

2009-09-25 @ 17:24:06
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: nillepille

Hej camilla!!!!!!!

2009-09-25 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0