plugg plugg ännu mera plugg



nu har jag pluggat lite, biologin kommer jag inte fatta nåt av :P
men jag vet i alla fall att bios betyder liv xD sen har vi fysikprov om en vecka, men de tror jag inte blir så svårt. och imorgon har vi geografi redovisning och de blir jätte pinsamt! :P

jag länktar till på fredag! :D
då bär de av till sundsvall på noorrllaannddsslluuttssppeellllllll! :D
och då komemr vi äga ut alla andra! :)

klicka här och rösta på min blogg (jag är nummer 4) snälllaaaaa!

nu ska jag titta på idol, sen blir de oskylldigt dömd :D hejdå♥

Kommentarer
Postat av: emilia

sv; Tackar!

jag röstar på dig :)

2009-09-30 @ 21:14:07
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: ida

juste :(<333 men VRF HAR INT DU PÅ MOBILEN !!!!!!<333333333333

2009-10-01 @ 14:36:37
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: gissa

hoppas det inte var så pinsamt på gografin :P

2012-10-03 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0