pjolop


jag saknar sommaren!


jag är verkligen fantasi full! ;) pjolop betyder, nä ärligt talat vet jag inte vad pjolop är, men de va de första som jag kom på:P
matchen gick väl sådär, vi spelade ganska bra och jag va nära på göra mål nån gång, sen tror jag att jag passade selma som gjorde mål :) men dom andra vann med 2-1 :( men dom har faktist redan spelat en match så dom kanske är vana xD
nu sitter jag här i pyjamas och de är riktigt skönt faktiskt ;)
snart tror jag att jag och saga ska fara och köpa godis och linnea smsade nyss och frågade om hon kunde va med mig och så blir de nog, sen ikväll ska nog alma sova hos mig, jaa, så ser min dag ut :P Vad händer hos ni då? :)

ne nu ska jag ladda in lite musik på min mobil så jag har nått att lyssna på när vi ska åka till sundsvall! ;) :D

skriver sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0