dusch skräck


inte direkt en passande bild men de är en bild i alla fall ;)

jag är verkligen helt koko!
jag vågar inte duscha om jag är hemma själv, jag måste alltid kolla i bastun som är innanför duschen så att de inte står en mördare där och kommer ut och mördar mig när jag duschar xD
och sen blir de inte bättre av att jag håller på och skrämmer upp mig, nu då jag duschade tänkte jag typ ba, asså undra hur en mördare skulle mörda mig, skulle han strypa mig, knivhugga mig eller skjuta mig? xD
och jag kom fram till att de hade varit bäst om han hade skjuta mig :P
är man typ helt psykad eller? xD

idag ska jag på stan med saga och linnea :) men jag kommer inte hitta nåt som jag kan köpa för jag sparar till en dator och jag vill inte slösa pengar :P
nu ska jag sluta tråka ut er och försöka ladda hem lite cpmusik så jag och saga kan vara lite knäppa i sundsvall då vi ska på norrlandslutspelet :D

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: NEAAAAA

CAMILLA!!! DU SKA INTE SÄGA CP! DET INGÅR I KONTRAKTET!!!

2009-09-23 @ 12:15:52
URL: http://lliis.blogg.se/
Postat av: ida

Du dissar mig !!

2009-09-23 @ 18:02:36
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0