duktiga lilla jag



har inte gjort en ända läxa än?
jag som tänkte vara så duktig och göra klart allt, men ne så blev de tydligen inte :(
jag råkade fassna framfö datorn :P
så nu har jag raderat jätte mycke bilder och fixat lite ordning på dom :P så nu hittar jag :P

ååh fatta vad jag saknar sommaren! speciellt då man tittar på gamla bilder, mest av allt sakna jag stugan!<33


jag är ganska stolt!
efter de här inlägget har jag skrivit 4 ggr idag! :D
igår skrev jag 2 inlägg och i måndags skrev jag 3 inlägg! :D
jag är ju underbart aktiv xD
förut skrev jag aldrig nästan och nu skriver jag flera gånger per dag! :D
nu ska jag i alla fall försöka vara ännu mera duktig och göra lite läxa :(

pusshej å godnatt nu är de bäst att jag stänger av datorn innan den sprängs! de här är nog den segaste datorn i hela världen! :(



Kommentarer
Postat av: jonna

svar: tack! ja det har jag, tog bilder från google

2009-09-23 @ 21:18:00
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0