bajs dator


JAG HÅLLER PÅ BLI HELT JÄKLA GALEN PÅ DEN HÄR HIMLA BAJS DATORN! DEN ÄR SÅ SEG SÅ JAG SKULLE HINNA LÄSA UT HELA LAGBOKEN INNAN INTERNET HAR KOMMIT FRAM!!!!! :O
så de är tur att ja är med och tävlar om en dator, inte för att jag kommer vinne men man kan ju alltd hoppas! :)
men i och för sig så kanske datorn inte blir snabbare av att man laddar hem musik xD
har typ laddat hemm 40 knäppa låtar, allt från pippi till lordi xD
ni försår att jag och saga inte är riktigt friska när vi är sjuka xD vi kan typ helt plötsligt börja lyssna på EMD och typ springa ut på vägen och hoppa runt xD
och va ska man annars göra i bilen på vägen ner till sundsvall, om inte lyssna på musik? :P
för vi ska spela norrlandsmästerskapet i helgen! :D
och de tar ju några hundra år och åka från umeå till sundsvall

nu ska jag sluta tråka ut er och plugga ihjäl mig tills jag ska gå och sova, de blir alltså inge mer inlägg ikväll, så då säger jag hejdå och godnatt ;) ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

jättefin bild!

Är tillbaka nu efter bloggpausen :) Kram

2009-09-30 @ 15:56:17
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0