29 september

i morse mådde jag inte alls bra, jag va jätte trött och hade jätte ont i magen! :(
men efter att jag vilat ett tag och tagit en alvedon så mådde jag bättre, då tyckte mamma att jag skulle fara till skolan ändå, så jag slapp missa en massa saker, så jag kom till skolan halv 10 och sen hade vi biologi och då fick vi veta att vi skulle ha ett prov, så jag måste läsa typ 100 sidor :( dryyyygt!
sen va väl dagen som vanligt, hade syslöjd då jag håller på med att stick vantar, man blir väldigt less på å sticka i en och en halv timme! :O

om en halvtimme har vi styrketräning :) då ska vi typ dansa afrikans dans? xD






jag är med och tävlar om veckans blogg och jag skulle bli jätte glad om någon röstar på mig! :)
snällaaaa :)
http://beeeeccaa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0