24 september



väldig intressant, eller inte?




nu känner jag mig duktig ;)har pluggat ända sens jag kom hem, eller ne jag har pluggat till typ halv 5 men de är ändå lite duktigt av mig ;)
men de går ju bättre om man har lite glass och jordgubbar till hands ;) hahahha xD
de har såklart varit skola idag som kändes som en evighet! :O
fast inte lika långa som onsdagar :P
vi hade bild sista lektionen, då håller vi på och typ göra nån himla affisch, min kommer inte bli bra.

snart kommer stora tjocka släkten, inte för att den är stor och tjock direkt, mormor och morfar är i turkiet så dom kommer inte, så de blir bara farmor och farfar och kusinerna, så vi blir typ 10 stycken, eller aa 15 med våran familj.
blir drygt att vilma ska vara och hänga på mig och alma, vi får väl köra kurragömma och sen får jag och alma fara och gömma oss i kina :)
men nu ska jag gå ner och hjälpa till och duka fram, skriver sen! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

HHHAHAHHAHAHAHAH !!!! ja tycker du ska bli mer social !<33 ILY :*<33

2009-09-24 @ 18:21:17
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

du är med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig, börja samla röster :D lycka till!

2009-09-24 @ 19:16:10
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0