21 september


jag vill ha sommar! :D


idag har de varit jätte lugt på skolan :) slutade klockan 12.35 så de va ju as skönt :D
idag gick jag till skolsköterskan eftersom min tå är knäpp och hon sa typ att jag troligtvis har stukat den mycke eller nåt sånt?

efter skolan har jag varit med linnea :) vi har mublerat om på mitt rum ;)
och sen har vi såklert spelat in wallander, vi gjorde ganska mycke nu och vi slamsade inte så mycke heller de kanske va därför vi gjorde så mycke :P de va bara linda och stefan scener ;)

om en kvart har vi träning och då kan inte jag vara med :(
dåligt dåligt :(
men på tordsag kanske jag kan de :)
nu ska jag sluta tråka ut er och gå ner och vänta på saga :)

tjenixen!

Kommentarer
Postat av: emilia

härlig bild!

2009-09-21 @ 19:49:48
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0