vad ska man se?....

jag tycker att söndagar är jätte bra för de är bara bra saker på tv typ....
5 över 6 är de ju one tree hill och de måste man ju se, och varje gång jag ser de så börjar jag typ lipa :P
men de är så sorgligt hela tiden!

sen nu klockan 8 så ser man ju på ensam mamma söker ;)

men sen kommer problemet, vad ska man se då?! hahah :P
de är typ en engelsk wallander då och de vill man ju se men sen vill man ju se fallet också, eftersom de är om typ hagamannen och sen trodde jag att de va kommissarien och havet men de va de tydligen inte....
men då kanske de blir så att jag ser fallet och sen ber jag pappa spela in den där wallander :)
då va de problemet löst ;)

nu ska jag sluta babbla och fortsätta på ensam mamma söker ;)
hejdå och sen tror jag jag säger godnatt också ;)

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag tänkte göra det sen för då blir det lättare att räkna alla röster;) Men jag fuskar såklart inte!

2009-10-11 @ 20:27:56
URL: http://mysizzz.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; haha :P åh, gud ja det var jättemysigt, du borde åka dit :)

2009-10-11 @ 20:59:47
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: .,.,.,

komesarien och havet? jag satt ocg gallskartta för att det va så dåligt ;) om du inte har märkt det sp kan jag ju säga att den är halvt dubbad också:/

2009-10-12 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0