NORRLANDSLUTSPEL


älskade laget, fan vad vi är bra!
okej vi kanske inte vann hela skiten men vi kom tvåa och de är fan i mej lika bra! :D


titta vilka lyx sängar saga och linnea hade! jag sov bara på ett uppblåsbart liggunderlag och linnea och saga på värsta madrassen! ;)  linnea hade så tur att hennes riskaka kom med på bilden ;)


om vi inte spelade match eller tittade på match så va kortleken i högsta hugg! ;)

jag känner på mig att de här inlägget kommer bli väldigt långt men läs de ändå ;)
okej då ska vi se om jag kommer ihåg något.
först så åkte vi ju såklart dit ner (till sundsvall den som inte redan fattat de)
jag åkte med linnea, tsm med maria, sofia och saga :)

när vi kom fram så spelade vi första matchen moooot gammelstad tror jag, då vann vi med någonting, jag vet inte riktigt men jag har för mig att de va nåt med 6-2 eller något sånt

sen spelade vi mot övik då vann vi också med nåt mycke, sen spelade vi mot sundsvall/matfors då vann vi också med nåt sen spelade vi semifinal mot holmsund och då vann 2-1 tror jag.

finalen förlorade vi tyvärr med 3-2 men vi va så sjukt bra och dom spelade så dumt så vi skulle ändå ha vunnit. domarna sög också och dom blåste inte ens då dom högg rebecca fingrarna! :O eller jo efter att hon skrek å börja gråta och ulrich skrek på dommarn att han skulle blåsa :P

men vi va så duktiga och vi förtjänade faktiskt att vinna! men tyvärr gjorde vi inte de :(
och deras tränare hade typ sagt till ulrich och peter att vi va de bästa laget som hammarängen har mött :D:D:D:D
och hammarängen spelade typ i 94 serien :/

nu ska jag sluta tråka ut er och göra mig klar för å sova, har nog aldrig varit så här trött som jag har varit nu i helgen! xD  godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0