Norrlandsluspel




hej tänkte bara berätta att jag har varit och spelat norrlandsslutpelet och att de är därför som de har varit lite dött på bloggen.


SÄVAR IBF FLICKOR 96 ÄR SÄVARS STOLTHET :D
VI ÄR NORRLANDS NÄST BÄSTA 96 LAG, FAST EGENTLIGEN ÄR VI BÄST :D


hinner inte skriva nå mer nu men jag berättar allt sen när ja kommer hem från innebandy träningen då vi ska ta lagbild och enskilda, tur att vi inte ska spela för ja är helt död, men som sagt var, de kommer nån liten bild och massor med text sen när jag kommer hem.
hejdå<3

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Va roligt, gick det bra? :)

Nja jag har inte gjort så mycket i helgen faktiskt, tagit det lugnt och varit inne då det regnat hela tiden..

2009-10-05 @ 19:14:51
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0