Innebandymatch



har nyss duschat så nu är jag ren är fräsch ;)
matchen idag kan man väl inte säga gick bra! :( vi förlorade!! :O med 5-0 till och med?! :O vad har hänt med oss?! vi har spelat tio matcher och förlorat två så de är ändå bra :) men vi kunde verkligen ha spelat bättre idag!
sen höll jag på svimma, vi gick ner på bara två höger fårvards, så jag och maja spelade själv andra halvleken och de blev helt enkelt för jobbigt för mig xD :(
jag är så van att alltid spela fyra stycken, men så blev de inte nu inte så jag spelade inte dom två sista bytena då fick saga spela istället för mig.

ikväll ska jag bara vara hemma och slappa och se one tree hill :D:D
hejdå♥


Kommentarer
Postat av: T I L D A - Foto, design & vardag

Svar: Tack, :)

2009-10-25 @ 17:34:25
URL: http://tildaajohanssson.blogg.se/
Postat av: saga

du är ju bra på att stava forwards;)

2009-10-25 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0