grillat ;)





nu har vi ätit grillat för typ sista gången :( tråkigt tråkigt, de som är så gott ;)
mamma grillade, om man säger så här- hon är inte världsmästare på grilla, men hon kan göra de i alla fall xD

och nu undrar ni säkert varför mamma grillade :P de är för att pappa är på älgjakt och dom har typ skadeskjutit en älg så de springer runt en skadad älg i skogen som dom måste gå runt och leta efter i de här mörkret :P inte braaa.....

men något som är bra är att vi vann matchen idag med 3-1 eller jag va ju inte med och spelade men mitt duktiga lag vann alltså med 3-1 mot holmsund :)

nu ska jag gå ner och vila sen blir de nog å se någon av filmerna jag köpte idag, kanske rosa pantern? ;)
puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Nu har jag veckans blogg i min blogg! Anmäl dig å se om du kommer vidare!<3

2009-10-10 @ 19:32:26
URL: http://mysizzz.blogg.se/
Postat av: saga

rosa pantern är skoj, hhaha;D

2009-10-11 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0